• Hole 1/10 - par 4

Vanaf geel 333 meter. Een uitdagende par 4. Vrijwel de gehele linkerzijde is out-of-bounds. Blijf uit de buurt van het buggy-pad, want met een verkeerde bounce verdwijnt de bal in een hindernis. Let op de pinpositie op de 30 meter diepe green i.v.m. de clubkeuze voor de approach.

• Hole 2/11 - par 4

Vanaf geel 316 meter. Speel deze hole aan via de rechterkant van de fairway, speel in de richting van de ronde bunker. Zo houdt u een eenvoudige approach over. Longhitters kunnen over de linkerbunker afsnijden met een resterende approach van rond de 100 meter.

• Hole 3/12 - par 3

Vanaf geel 153 meter. De tee is vrij beschut maar let goed op de heersende wind. Speel het midden van de green aan. Als u de bal vóór de hole houdt, heeft u meestal een uphill putt.

• Hole 4/13 - par 5

Vanaf geel 435 meter. Een mooie par 5. De afslag in de richting van het clubhuis is een behouden keuze en geeft een goede vlakke ligging. Voor de korte route speelt u meer over de fairwaybunker om zo een kans te hebben om de green in tweeën te bereiken. De green loopt snel af aan de achterzijde, houd de approach daarom wat korter bij een pinpositie achterop.

• Hole 5/14 - par 4

Vanaf geel 385 meter. Een dogleg naar rechts. Bij het afsnijden van de hoek neemt u wat meer risico’s i.v.m. de bunkers. Lukt het afsnijden dan is een hoge approach een prima keuze om de vlag aan te spelen. Kies het midden van de green bij een resterende afstand van 150 meter of meer.

• Hole 6 - par 3

Vanaf geel 131 meter. Een van de mooiste holes. Het midden van de green is een prima keuze. De enigszins verborgen potbunker rechts van de green blijft een uitdaging.

• Hole 15 - par 3

Vanaf geel 138 meter. Vanaf deze afslag (vanaf wit, geel en blauw) een heel ander beeld op de vlag. Waarschijnlijk één club meer gebruiken. Ook nu is het midden van de green een prima keuze.

• Hole 7 - par 4

Vanaf geel 356 meter. Let op de windrichting bij deze uitdagende par 4. Een goede afslag geeft de mogelijkheid om de door water beschermde green in tweeën aan te spelen. Voor meer zekerheid is een tweede slag naar de 100 meter marker een prima keuze om de green vanaf dat punt aan te spelen.

• Hole 16 - par 5

Vanaf geel 435 meter. Een mooie par 5 die niet makkelijk in tweeën te halen valt door de waterpartij voor de green. Ook hier is een approach vanaf de 100 meter marker een goede keuze en geeft een betere kans op birdie.

• Hole 8/17 - par 3

Vanaf geel 146 meter. Een par 3 waar je je snel op verkijkt. Qua lengte valt het mee, maar de bunkers en heuveltjes beschermen de green. Midden green aanspelen is een prima keuze.

• Hole 9/18 - par 4

Vanaf geel 343 meter. Een dogleg terug naar het clubhuis. Rechtdoor naar de ronde bunker vanaf de afslag laat een approach over van 170 meter. Daarna de keuze om op te leggen voor het water of een lange bal naar de green. Als u ver genoeg slaat, probeer dan de hoek over het water af te snijden; dan is een tweede slag naar de green een prima kans op een goed resultaat. De green is smal en loopt vanaf het midden naar achteren af.