Huur buggy's & trolleys

Buggy's en trolleys zijn in de baan toegestaan, tenzij de conditie van de baan dit niet toelaat. Dit wordt altijd aangegeven op het bord bij de 1 e tee, op de website en bij het secretariaat. U kunt een buggy of trolley (met of zonder winterbanden) reserveren bij het secretariaat. Doet u dit a.u.b. ruim van tevoren!

Let op bij het gebruik van buggy & trolley

• Het is niet toegestaan met een buggy of trolley over de tees, greens of foregreens te rijden.
  • Rij zoveel mogelijk met een buggy over de fairway en mijd de rough (door het ontbreken van beregeningsinstallatie en drainage in de rough, is de rough kwetsbaarder dan de fairway).
  • Volg de richtingsbordjes in de baan voor de route met buggies.

Handicarts

GCH is aangesloten bij Stichting Handicart: immers, GCH hecht er groot belang aan dat tijdelijk of permanent mindervalide golfers het golfspel kunnen blijven uitoefenen. Daardoor kunt u, als handicartpashouder, voor een gering bedrag, vastgesteld door Stichting Handicart, bij GCH een handicart gebruiken. Zie Tarieven.
U dient een handicart vooraf bij het secretariaat te reserveren. Reserveer tijdig!