Openingswedstrijd Seniorencompetitie

13 april 2017

Openingswedstrijd Van Hollant Craenenbroeck – GCH Seniorencompetitie

Het nieuwe seizoen van de Senioren werd geopend op maandag 3 april jl. met een 9-holes shotgun wedstrijd voor teams. Na de ontvangst met koffie of thee, gingen 24 teams vanaf 9.30 uur van start, met overigens prima golfweer.

Wij startten op hole 3 samen met Thea en Henk Langeveld. Na een gelijk opgaande strijd en een gezellige wedstrijd, eindigden we met: 4 par’s en 5 bogey’s, 39 slagen met een netto score van 32. Goed voor 20 stableford punten. Thea en Henk eindigden met een gelijke netto-score van 32 en ook 20 stableford punten.

Tijdens een prima verzorgde lunch, waarin ook de kwartaalbeker werd uitgereikt (Elly Swart), mochten wij, dankzij een lagere PHCP, de eerste prijs in ontvangst nemen.

Deze prijs, twee cadeaubonnen van € 20,- te besteden bij de golfshop van GCH, is gesponsord door Van Hollant Craenenbroeck, “Verzorgd wonen” te Heiloo.

Bij deze bedanken wij Jeanne en Pieter van de Seniorencommissie nogmaals voor de uitstekende organisatie van deze (wederom) geslaagde openingswedstrijd.

Anneke en Mart Hijne

Een fotoreportage staat gereed bij Leden > Fotoalbums > 2017