Mago Golfdag weer een groot succes !

23 mei 2017

Op zondag 21 mei j.l. was de inmiddels traditionele Mago Golfdag, deze keer voor het project "Solar voor Water". Met prachtig weer en een groep enthousiaste deelnemers is het een fantastische dag geworden.

Na afloop was er weer het Rad van Fortuin met mooie prijzen en uiteraard de prijsuitreiking. De winnaar van de greensome teamwedstrijd was het team Gitta en Herman Rotteveel.

De opbrengst van deze dag was geweldig: mede dankzij de sponsors was de netto opbrengst € 4.474,- !

Mede namens de organisatie-commissie en natuurlijk de mensen in Mago wil ik de deelnemers en sponsors hartelijk bedanken voor dit schitterende resultaat.

En… last but not least natuurlijk ook dank aan de wedstrijdleiding Carla Oudegeest en Anke Groot die de wedstrijd prima hebben voorbereid en begeleid.