“GO WITH THE PRO”

5 juni 2017

Beste leden van GCH,

Het is weer zover: het absolute hoogtepunt in dit kalenderjaar van onze vereniging:

Maandag 19 juni vindt de zoveelste editie van “GO WITH THE PRO” plaats.

Zoals de meesten weten gebeurt dit altijd op de vijfde editie van de SBC.

Al onze leden zijn dan in de gelegenheid om een (teaching) pro te inviteren of een andere single handicapper van een andere vereniging of onze eigen vereniging!

Het toernooi begint wat eerder dan normaal en we genieten gezamenlijk van een prachtig buffet. De prijzenpot is gigantisch en de greenkeepers zijn op hun scherpst gezet om de baan er helemaal top uit te laten zien (met name de snelheid van de greens gaat omhoog).

Wij willen jullie hierbij dan ook vragen om zo goed mogelijk om je heen te kijken of je ergens een goede golfer kan vinden die mede met jou kleur kan geven aan dit prachtige evenement.

Voor deelname aan GO WITH THE PRO vragen we per team (2 personen) een bedrag van €75,00 De geïnviteerde is vrijgesteld van green fee en ook U natuurlijk als lid; de kosten zijn uitsluitend voor het buffet ( 2 personen), de drankjes, de prijzen (meer dan €600,-- aan prijzengeld) en zeer geringe organisatiekosten (zoals wat extra’s voor de greenkeepers die we vragen vlak voor aanvang de greens nog een keer te maaien)

Uiteindelijk gaat het natuurlijk om de GREEN JACKET van GCH maar nog veel belangrijker is een prachtig deelnemersveld met veel goede golfers die gaan proberen alle record van de GCH baan aan gruzelementen te spelen.

Schrijf snel in want er is een gelimiteerde deelname.

Graag tot maandag 19 juni tussen 15.00 en 16.00 uur op de (Royal) GCH