Golfen doe je samen!

Bent u enthousiast geworden over golf als ontspannende buitensport, ga dan eens met anderen een golfronde spelen. Dat maakt golf nòg leuker.
GCH biedt daartoe als bloeiende en gezellige vereniging volop mogelijkheden: vele commissies, bestaande uit enthousiaste vrijwilligers, zorgen ervoor dat onze leden de prachtige golfsport kunnen beoefenen en kunnen deelnemen aan allerlei wedstrijden en toernooien. In het sfeervolle clubhuis kunt u nagenieten met een schitterend uitzicht over de baan.

Lid worden van GCH biedt vele voordelen, zoals onbeperkt spelen, drie weken vooruit een starttijd reserveren, meedoen aan onderlinge wedstrijden en toernooien, NGF competitie spelen èn kennismaken met andere golfspelers. Ook voor het uitbreiden van sociale (en sportieve) contacten bent u bij GCH op de juiste plek.

Naast golfactiviteiten organiseert GCH ook allerlei andere activiteiten, w.o. bridge, culinaire avonden, wijnproeverijen, golfkleding modeshows, wandel- en fietstochten.