Lidmaatschapsinfo

Onderstaande prijzen gelden vanaf 1 januari 2024

Lid-met certificaat

• De leden met certificaat zijn gezamenlijk eigenaar van de golfaccommodatie: dat betekent samen investeren, samen genieten en samen in stand houden. Daarom past bij dit lidmaatschap ook de aanschaf van een certificaat.
  • Via de commissie, die bemiddelt bij de overdracht van certificaten, doet u een bod op een certificaat.
  • Eenmaal eigenaar van een certificaat, bent u ook lid van de vereniging GCH en bedraagt de jaarlijkse contributie € 1.140,- vanaf het 2e jaar, met in het 1e jaar een aantrekkelijk welkomspakket, zie hieronder. Vanaf dat moment kunt u onbeperkt gebruik maken van alle faciliteiten van de baan en club.

Lid-zonder certificaat

• U kunt ook lid worden zònder certificaat. U kunt onbeperkt gebruik maken van alle faciliteiten van de baan en club zonder dat u een certificaat behoeft aan te schaffen. U bent dan geen mede-eigenaar van de baan, maar wel volwaardig lid van GCH.
  • De jaarlijkse contributie (vanaf het 2e jaar) bedraagt in dat geval € 1.290,-. In het 1e jaar geniet u een aantrekkelijk welkomspakket, zie hieronder.

Welkomspakket nieuwe leden

• Het 1e jaar € 150,- korting op de contributie: mét certificaat het 1e jaar dus géén € 1.140,- maar slechts € 990,-
  • Zonder certificaat het 1e jaar dus géén € 1.290,- maar slechts € 1.140,-
  • Daarnaast ontvangt u in beide gevallen een lespakket (6 x 25 min.) bij onze golfpro’s.

NB: het welkomspakket geldt niet voor (ex-)startleden. Automatische verlenging voor één jaar, behoudens opzegging voor 1 december.

Startlid

• Mocht u eerst een jaar de sfeer willen proeven bij onze club dan is het startlidmaatschap een goed alternatief. Als startlid kunt u gebruik maken van alle faciliteiten en heeft u toegang tot alle verenigingsactiviteiten. Het startlidmaatschap duurt 12 maanden en aan het einde van deze periode besluit u of u definitief lid wordt, met of zonder certificaat.
  • Als startlid betaalt u slechts € 875,-
  • Een startlidmaatschap kan elk moment van het jaar ingaan.
  • Een startlidmaatschap start altijd de eerste dag van de maand waarop u lid wordt.

Via dit formulier (PDF) kunt u zich aanmelden.

Mocht u interesse hebben of meer informatie willen over het startlidmaatschap, mail of bel dan met het secretariaat: info@golfclubheiloo.nl en tel: 072 505 45 40

Jeugdlid

• Ook voor jeugdige golfers is er bij onze vereniging veel te beleven. Een actieve Jeugdcommissie (Jeco) organiseert vele activiteiten, inclusief (gratis!) golflessen door onze pro’s. De activiteiten zijn afgestemd op verschillende leeftijdscategorieën, waardoor iedereen aan zijn trekken komt.
  • Jeugdleden hoeven geen certificaat aan te schaffen en betalen een sterk gereduceerde jaarlijkse contributie, t.w. € 255,- (t/m 12 jr.), € 330,- (13 t/m 18 jr.), € 550,- (19 t/m 25 jr.).

Countryclublid

• Ga naar Countryclub voor meer informatie over lid worden van de GCH Countryclub.

Overigen

• Als gastspeler kunt u via GCH uw WHS handicap laten registreren. U staat dan bij ons geregistreerd als ‘Handicap Registratie-golfer’ (HR-golfer). Kijk hier voor meer informatie.
  • Overweegt u om lid te worden, maar wilt u eerst even de sfeer komen proeven bij GCH? Maak dan - als greenfeespeler - gebruik van onze voordelige tarieven via een 10-rittenkaart.

Lidmaatschap opzeggen

• M.b.t. opzegging lidmaatschap gelden de volgende regels [conform statuten (art. 7.3) en huishoudelijk reglement (art. 6.4) van Golf- & Countryclub Heiloo]:
  • U kunt uw lidmaatschap opzeggen per het eind van elk verenigingsjaar (kalenderjaar).
  • Opzegging dient schriftelijk te geschieden vóór 1 december voorafgaande aan het nieuwe verenigingsjaar. Uw schriftelijke opzegging dient uiterlijk op 1 december in het bezit te zijn van de secretaris/secretariaat van de vereniging.