Sponsoring

Sponsors - zo blijkt - kiezen steeds vaker voor lokale sportclubs. GCH beschikt als lokale/regionale golfclub over een prachtige golfaccommodatie, uitstekende oefenfaciliteiten, een fraai clubhuis en een culinair hoogstaand restaurant, die door haar leden en gasten intensief gebruikt worden.

• De actieve leden en vele bezoekers vormen zo een uiterst interessante doelgroep voor uw bedrijf. Het intensieve sociale netwerk bij een golfclub zorgt vervolgens voor veel mond-tot-mond reclame en indirecte promotie en goodwill van uw bedrijf.
  • GCH heeft aantrekkelijke sponsor-objecten in en rond de golfbaan en biedt u diverse sponsormogelijkheden, zoals een bedrijfsgolfdag, clinic of toernooi en/of culinaire events i.s.m. Brasserie in ’t Groen.
  • Wij doen u graag een sponsorvoorstel op maat naar uw wens en budget. Voor meer informatie neem contact op met het GCH secretariaat.