Rabo golft op thuisbaan Heiloo

15 december 2017

Rabobank en Golf- en Countryclub Heiloo blijven partners tot en met 2020. Op golfbaan Oosterzij, thuisbasis van de club, ondertekenden Hidde Hoekstra en Roger Nutt (namens GCH) en Ugur Pekdemir (namens de Rabobank) hiervoor de sponsorovereenkomst.

Het geheim van golfen
Bankdirecteur Ugur Pekdemir: “We noemen het sponsoring maar in mijn ogen gaat ons partnerschap veel verder. Wij zijn ambassadeur voor de golfclub en andersom is dat niet anders. Ik zeg wel eens: een rondje golf is een cadeau. Je geeft de relatie met wie je golft en jezelf een rustmoment. Een rustmoment waarin je vaak meer bereikt dan waar je vooraf op rekent. Het geheim van golfen is aandacht voor de sport én voor een ander.”

Thuisbaan Heiloo
Hidde Hoekstra, voorzitter van GCH, is blij met het nieuwe contract. “De Rabobank maakt hiermee duidelijk dat ze onze 9-holes baan als thuisbaan ziet. Dit dragen ze ook uit en dat is prachtig. Ik hoop dat meer organisaties en particuliere golfers dit voorbeeld zullen volgen. Dus heb je interesse om te gaan golfen of wil je met jouw bedrijf sponsor worden en hier relaties ontmoeten: je bent bij ons altijd van harte welkom!”