Businesscompetitie 2023

Als GCH Businessclub lid kunt u deelnemen aan de GCH Business competitie. U speelt samen met uw introducé als team.

De speeldata van de Businesscompetitie 2023 zijn:

14 april - 12 mei - 16 juni
7 juli - 4 augustus - 1 september - 29 september

Het format bestaat wisselend uit Texas Scramble en Fourball Betterball en de wedstrijden worden gespeeld over 9 holes. De laatste wedstijd op 2 september zal er echter over 18 holes gespeeld worden met aansluitend een gezellige barbecue. Het maximaal aantal spelers is 48 verdeeld over 24 teams.

De aanvangstijd van de wedstrijd is 15:00 uur. U wordt geacht om minimaal een half uur van tevoren aanwezig te zijn, zodat u ontspannen aan de tee verschijnt en de bal niet naar links out of bounds hookt.
Er wordt gespeeld in een Best of Four, zodat u niet direct uitgeschakeld bent mocht u een keer een wedstijd missen. Er zal behalve om de eer (en een leuk prijzenpakket) ook gespeeld worden om het legendarische Groene Jasje.

Na afloop van de wedstijd wordt er afwisselend een ‘walking dinner’ of een buffet verzorgd door het onomstreden team van ‘Brasserie In ‘t Groen’. De sfeer is informeel maar het staat u vrij om in een jasje aan tafel te gaan.

GCH businessclubleden kunnen zich voor elke wedstrijd inschrijven via de GCH website golfclubheiloo.nl of via de E-Golf4U App. U kunt de naam van uw meespelende relatie bij opmerkingen zetten met vermelding van zijn/haar NGF nummer of actuele handicap.
Businessclubleden die geen lid zijn van de GCH kunnen zich inschrijven door een mail te sturen naar secretariaat@golfclubheiloo.nl of businessclub@golfclubheiloo.nl.
U kunt natuurlijk ook even bellen met het secretariaat: 072 – 5054540 en daarbij ook het NGF nummer of actuele handicap van uw meespelende relatie doorgeven.

Meer informatie? neem dan contact op met Peter Sabelis, M: 06 – 557 103 44