Nieuwe E-Golf4U App

24 oktober 2016

Via de GCH-website kunnen GCH-leden en Handicap Registratie-leden ons reserveringssysteem en handicap registratie systeem (E-Golf4U) gebruiken. E-Golf4U is vanaf heden nu ook beschikbaar op uw mobiele telefoon via een zgn. Web App. Dat is geen App die u koopt via een app store, maar oproept en opent via internet in uw browser.

Ga naar de website http://m.eg4u.nl op uw mobiele telefoon. Maak desgewenst een snelkoppeling op uw home screen. Bij de eerste keer openen van de Web App klik op “Selecteer een club” en daarna op “Heiloo” (= GCH) en voer vervolgens uw E-Golf4U gebruikersnaam en wachtwoord in. U kunt daarna gebruik maken van alle faciliteiten en opties van de Web App, w.o. Q-kaart aanvragen, vreemde kaart invoeren, score invoeren, starttijd boeken en inschrijven voor wedstrijden.

Een uitgebreide toelichting/handleiding is opgenomen in de recente Leden-Nieuwsbrief en de Nieuwsbrief voor HR-leden en is terug te lezen in het Ledendeel van de website, bij Van de commissies onder Handicapcommissie (inloggen vereist).

Heeft u vragen, mail die naar het E-Golf4U Team GCH, eg4u@golfclubheiloo.nl.