Gasten

Welkom bij GCH

• Bij Golfbaan Heiloo kunt u als gastspeler altijd terecht voor een golfronde, tenzij er een wedstrijd of toernooi is.
  • Gastspelers kunnen twee weken van tevoren reserveren.
  • Iedereen in bezit van een WHS Handicapbewijs (met hcp. 54 of lager) is van harte welkom op onze mooie baan.
  • Op het terrein van GCH wordt niet gerookt. Rookvrij opgroeien willen wij vanzelfsprekend maken. De wereld wordt rookvrij. Wen er maar aan.

Reserveren

• U registreert zich via de website bij Gasten – Boek een starttijd – Login – Registreer als gast – vul het formulier zo volledig mogelijk in – tik op registreer. U ontvangt binnen enkele ogenblikken een mail van ons waarin u uw account kunt activeren. Vanaf dat moment kunt u online een starttijd inboeken. Niet alleen bij ons, maar ook bij alle andere golfclubs die werken met het E-golf4U programma.
  • Uitgebreide informatie vindt u hier: Regels online reserveren
  • U reserveert via de mail: info@golfclubheiloo.nl
  • Aan de balie van het secretariaat
  • Wilt u zich voor aanvang van de ronde melden bij het secretariaat?
  • Na sluitingstijd van het secretariaat kunt u een starttijd reserveren en afrekenen in het restaurant.
  • GCH heeft een aantal golftassen en sets clubs te huur; vraag ernaar bij het secretariaat.
  • Speelt u wat vaker bij GCH? Overweeg dan de aanschaf van een 10-rittenkaart. Kijk verder bij Tarieven.

Nog geen WHS Handicapbewijs (met hcp. 54 of lager)?
    Dan bent u van harte welkom op onze drivingrange met oefenholes, oefenbunker en puttinggreen. Ga naar Oefenen voor meer informatie.