Greenfee arrangementen

In samenwerking met Brasserie in ’t Groen, biedt GCH voor gastspelers een aantal aantrekkelijke arrangementen aan: leuke combinaties van golfen en culinair genieten!

Deze arrangementen (vanaf 2 personen) kunt u reserveren bij het secretariaat.
Alle arrangementen zijn ook mogelijk met 18 holes. Meerprijs € 26,- p.p.

Let op: Met ingang van maandag 18 maart 2024 kan er bij de golfclub (het secretariaat) uitsluitend met pin worden betaald. Vanaf die datum word er geen contant geld meer geaccepteerd.

First Tee arrangement

Een uitstekend arrangement om er even snel van te genieten. Ook ideaal om uw relatie te verwennen met een korte 'break'!

Heerlijk kopje koffie/thee met gebak en greenfee voor 9-holes speelplezier

40,-
42,-

19th Hole arrangement

Greenfee voor 9-holes golfronde met na afloop een selectie van hapjes van het huis en een heerlijk drankje

Sandwedge arrangement

Even er tussenuit met vrienden of relatie? Dan is dit arrangement ideaal!
Lekker compleet: 9-holes spelen en nagenieten bij een heerlijke lunch (soep, clubsandwich en een drankje)

50,-
55,-

Bunker arrangement

Spelen en nagenieten: 9-holes spelen en na afloop de dagschotel (excl. drankjes)

Culinair arrangement

Voor de sportieve culinaire genieter: 9-holes spelen en een 3-gangen weekmenu (excl. drankjes)

69,-
47,-

Winter Birdie arrangement

(Van 1 oktober tot 1 maart)

9 holes en winterschotel met voor of na het spelen een glas glühwein of warme chocolademelk.

Super Tuesday arrangement

9 holes en Super Tuesday 4-gangen menu, exclusief drankjes (alleen op dinsdag).

69,-