E-GOLF4U en AVG privacy wetgeving

9 september 2018

E-GOLF4U en AVG privacy wetgeving

Volgens de GCH Privacyverklaring van 25 mei jl. hebben leden (en Handicap Registratie-leden) van GCH via de (HR-)leden login zelf de mogelijkheid te bepalen welke velden met persoonsgegevens zij zichtbaar willen hebben in de ledenlijst. Zo kunnen leden dus zelf bepalen of ze gegevens zoals telefoonnummer, e-mailadres, huisadres, zichtbaar willen hebben voor andere leden (d.w.z. uitsluitend in het afgeschermde ledendeel van de GCH-website).

Recent heeft E-Golf4U deze keuzemogelijkheid verfijnd en het aantal datavelden hiervoor uitgebreid. Ga naar Leden login (of HR-Leden login) en klik op Mijn profiel: via de knop Gegevens wijzigen kun je door ja/nee aan te klikken aangeven welke velden in de ledenlijst voor anderen zichtbaar mogen zijn. I.v.m. wedstrijden, toernooien en competities e.d. is de standaardinstelling in E-Golf4U zo dat de basis-persoonsgegevens in de ledenlijst voor alle leden zichtbaar zijn.