Sluitingswedstrijd senioren

30 oktober 2018

Maandag 29 oktober hadden wij de senioren sluitingswedstrijd. Altijd een feest met een all-tee start en een afsluitende lunch. De spelvorm was Texas Scramble, waarbij Carla en ik 1 team waren. Onze playing handicap van 7 gaf niet direct uitzicht op een goede kwalificering. Echter, de eerste hole liep als een trein. De afslag kwam in de buurt van het water, de 2e slag kwam op de green waarna een geslaagde putt volgde. Een droomstart met een birdie. Wij hadden de smaak te pakken en de fout van de ene werd perfect door de ander gecompenseerd. Een serie bogey’s en parren volgde met een klein missertje op hole 9.

Wij hadden wel het gevoel goed gespeeld te hebben, maar de overwinning was wel een verrassing. De heerlijke pastalunch en het glaasje wijn gaven een voldane afsluiting van een heerlijke golfochtend. Organisatie bedankt.

Carla Scholtens en Jan Alleman