Onze nieuwe pro!

21 maart 2019

Beste leden,

Mijn naam is Piet Hein Groenewoud, ik ben 49 en woon met mijn gezin in Amstelveen. Ik kom uit een hele sportieve familie en tijdens mijn middelbare schoolopleiding nam mijn vader me een keer mee naar de golfbaan. Het gaf mij direct een geweldig gevoel om dat balletje zo ver door de lucht te zien vliegen. Vanaf dat moment liet de sport mij niet meer los. Na eerst caddie te zijn geweest op de Europese Tour en na heel veel oefenen en spelen besloot ik om het diploma voor golfleraar te gaan halen. Inmiddels geef ik al bijna 24 jaar golfles. Het lesgeven vind ik een geweldig mooi vak waarin je je ook als lesgever kunt blijven door ontwikkelen. Ik probeer mijn enthousiasme voor deze fantastische sport ook over te brengen tijdens mijn lessen en ik sta te popelen om met jullie aan de slag te gaan op de oefenbaan!

Vanaf 1 april zal ik op woensdag en vrijdag de Golf Academy komen versterken. Voor het maken van een lesafspraak kan je telefonisch contact met me opnemen op 06 55 107 757 of met een e-mail naar info@letsgolf.nl

Kijk alvast even naar het overzicht van themalessen die ik samen met Briska heb samengesteld!

Ik zie er naar uit om kennis te maken met alle leden van de club en ik verheug me ook op de samenwerking met Briska Schuurman.

Sportieve groeten,

Piet Hein Groenewoud