Eerherstel voor dames

10 mei 2019

Eerherstel voor dames dinsdag 27H

Dinsdag 7 mei zijn de dames van de dinsdag poule D320 tijdens een gezellige avond in het clubhuis van De Kennemer tot kampioen gekroond. Daarmee is de smadelijke degradatie van afgelopen jaar weer enigszins teniet gedaan omdat zij hiermee terug promoveren naar de 1e klasse.

De overwinning was al een feit op de voorlaatste competitiedag op de Noordwijkse omdat zij alle wedstrijden tot dan toe gewonnen hadden en daardoor niet meer in te halen waren door de andere teams. Helaas lukte het niet om met een ongeslagen status kampioen te worden want op de Kennemer werd de laatste wedstrijd met 10-8 verloren van Sluispolder.

De vreugde was er niet minder om en met heel veel zin gaat het team zich de komende maanden voorbereiden op de competitie van 2020!

De foto in een groter formaat kunt u hier downloaden.