Dames Senioren 2 Kampioen!

13 mei 2019

WE DID IT!!!

Op Mieke D en Veronica na gingen wij, Mieke P, Lida, Carla, Thea en Trudy als Groentjes het avontuur aan als 2e Dames Senioren Competitieteam. Mieke P moest het strijdperk - na nog maar een wedstrijddag te hebben gespeeld - verlaten ivm een blessure.
Dat hield dus in dat we met z'n zessen de taken verdeelden en alle wedstrijden speelden.

We maakten er - van zowel het voorspelen als de competitiewedstrijden - een gezellig uitje van.
Heerlijk onbevangen, met goed weer en aardige tegenstanders, hebben wij de concurrent met een overgroot verschil verslagen.

Dit resulteerde in een prachtig kampioenschap met een promotie naar de eerste klasse.

Wat zijn we super trots op ons behaalde resultaat en… dank aan onze Pro Briska.

Vriendelijke groet namens,
Lida, Mieke, Veronica, Carla, Thea en Trudy.

PS,
Wat hebben de Heren het goed opgelost om de 2 donderdagen in te vullen met een all tee start om half 7.

De foto in een groter formaat kunt u hier downloaden.