Vriendinnendag dinsdag 20 augustus 2019

30 augustus 2019

Op dinsdag 20 augustus was weer de jaarlijkse vriendinnendag, waar we altijd het hele jaar naar uitkijken!
En wat hadden de dames van de commissie alles weer geweldig geregeld! Iedereen werd uitgenodigd om 11.00 uur voor een heerlijk kopje koffie of thee. Gezellig even bijkletsen, bekenden ontmoeten.

Na een korte uitleg van de wedstrijd commissie was om 12.00 uur de All Tee start voor de Foursome Stroke Play wedstrijd. Het was een hele leuke vorm, iedereen afslaan, dan de bal van je vriendin spelen en dan met de beste bal verder en om en om spelen.

Flora Martini speelde samen met Anita Bannenberg en zaten in de flight met Hanna Schuijt en Marga Hendriks. Wij hadden hcp 16.5 en Hanna en Marga hcp 17.5. Hanna en Marga hadden na 9 holes 41 slagen en wij 44 slagen. Daarna ging het eigenlijk heel goed en op hole 15 sloegen we zelfs een Birdie. Uiteindelijk kwamen wij met 1 slag minder van de baan wat er op neer kwam dat we netto gelijke punten hadden.

Na een lekker drankje en een douche gingen we aan tafel, waar we het Super Tuesday diner kregen. Na het voorgerecht was de prijsuitreiking.

De 3e prijs was voor Mieke Ghijsen en haar vriendin Marjan de Wolff
De 2e prijs voor Hanna Schuijt met haar vriendin Marga Hendriks

En de computer rekende uit dat Flora Martini en haar vriendin Anita Bannenberg gewonnen hadden.

• De neary werd gewonnen door Petra Witting
  • De longest door Marga Hendriks en
  • De super longest door Wilma van Vliet

De damescommissie verdient weer een hele grote pluim, geweldig georganiseerd: we kregen een lekker hapje en drankje door de baan,

het weer was heerlijk en er was een hele leuke gezellige sfeer.

Toppie DAMES