De Oranjewedstrijd van woensdag 4 september

10 september 2019

Afgelopen woensdag was er de gecombineerde teamwedstrijd die 1 keer per jaar plaatsvindt. De sfeer was, zoals we dat gewend zijn, fantastisch. De Oranjecommissie staat daar telkens garant voor.

In deze oranje avondwedstrijd leren de beginnende golfers om te gaan met de baan en al haar hindernissen, de spelregels en de etiquette. Daarnaast is het doel om de handicap te verbeteren.

Deze avond speelden ook de ervaren golfers mee die normaliter de beginnende golfvers begeleiden. Wij nemen ons petje af voor het vele werk dat door alle vrijwilligers bij deze wedstrijden wordt verzet. Wij kunnen rekenen op actieve ondersteuning vanuit de oranjecommissie, die de flightindeling zo maakt dat je daardoor veel nieuwe golfers leert kennen.

De inzet van al deze mensen heeft het ons mogelijk gemaakt de wedstrijd te winnen. Veel dank daarvoor is op z’n plaats.

Marie-José Hauwert en Johan Verbeek