Culinair Toernooi op 8 september 2019

12 september 2019

De weersverwachtingen waren niet best, maar Hans en Huub hebben het voor elkaar gekregen dat, op een enkel buitje na, het toch prachtig golfweer werd.

Hans verzorgde de prijsuitreiking en iedere flight werd benoemd en kreeg een naam. Ook gooide hij er nog een paar moppen tegenaan.
De wedstrijd was geanimeerd, mijn flight bestond uit Henk Veldt, Ton Scheerman, Janny Verburg, Henk Groen, Jos Veldt en ondergetekende. Het werd een vrolijke ronde.
Tot mijn verbazing wonnen Jos en ik de eerste prijs: de beker en een Brasseriebon. Zo af en toe heb ik van die uitschieters…

Met dank aan de wedstrijdleiding. En hulde aan het keukenpersoneel, de bediening, voor de heerlijke hapjes in de baan en in het clubhuis. Hans en Huub jullie hebben er een hele fijne dag van gemaakt.

Vera Scheerman-Spruijt