Warming-up geslaagd

1 oktober 2019

De senioren hebben vandaag, 30 september, een bijzonder dag beleefd.
Tot grote verrassing is de dag begonnen met een collectieve warming-up. In het kader van een leven lang golf (LLG) werd de warming-up aangeboden door de golfclub. Voor een lang leven golfplezier is een goede warming-up zonder meer noodzakelijk, niet alleen voor het lichaam, maar ook voor innelijke rust.

Onder leiding van onze 2 pro’s, Briska en Piet Hein, zijn de nodige pezen en spieren op temperatuur gebracht. Wij waren met zijn 51’n. Na een voor sommigen wat aarzelende start, hebben allen de warming-up gedaan. Het zag er geweldig om deze 51 mensen zo bezig te zien. Briska en Piet Hein, bedankt voor jullie inzet.

Vervolgens is de shotgun Greensomewedstrijd gespeeld, gewonnen door team Roger Nutt / Sjanet Drost. Tweede werd team Arie van Duijn / Carla Scholtens en derde werd team Ares Kruijer / Feike Talsma. Cadeaubonnen van onze sponsor “Van Hollant Craenenbroeck”, alsmede bonnen van het restaurant en flessen wijn werden hun deel.

De kwartaalbeker is gewonnen door Vincent van Goethem. Hij mag zijn auto nu op de daarvoor bestemde plek parkeren en heeft de fles wijn gekregen. Gerard van Velzen werd tweede. Hij heeft ook een fles wijn in ontvangst genomen.

De speelochtend werd afgesloten met een heerlijke lunch. Tot genoegen van velen werden mosselen geserveerd en voor degenen die daar niet van hielden kregen een sate.

Al met al een zeer geslaagde dag.
De seniorencommissie