Kids Invitation toernooi

15 oktober 2019

Wat veel kinderen, vaders, moeders en opa’s hadden we zondag 13 oktober in de baan. En… wat ook heel belangrijk was; we hadden goed weer na al die regen. Zelfs de zon kwam er even bij.

Om 9.00 uur stonden er al jongens op de drivingrange in te slaan, het plezier spatte ervan af. Om 10.00 uur stonden er 16 teams, verdeeld over de baan, klaar om na de gong aan de wedstrijd te beginnen.

Op hole twee werd de longest uiteindelijk door Finn Rijk geslagen. De tweary was wat ingewikkelder. Die ging in eerste instantie naar team Max en Mees, maar uiteindelijk was de echte tweary door team Jaap en Finn geslagen (de koker was door een hele sterke vader zo goed dicht gedraaid, dat hij niet meer open ging).

Over de gehele wedstrijd ging de eerste prijs naar team Teun van Dijssel en Ties Visser. De tweede prijs naar team Finn en Annemieke Rijk en de derde prijs naar team Jesse Buur en Tijn Welgraven.

De jongens mochten een mooie golfclub uitzoeken en waren er stinkend blij mee. Het was weer een heel geslaagd toernooi. Geen afmeldingen en allemaal op tijd. Zo zien we het graag.

Wij verwachten jullie weer op zondag 10 november, voor de Licht Wedstrijd. De wedstrijd begint om 16.30 uur.

De jeugdcommissie