Verslag jeugd lichtwedstrijd

11 november 2019

Wat was het weer gezellig op deze zondagmiddag, een dag voor St. Maarten. We hadden 22 deelnemers (een record) en allemaal waren ze keurig op tijd voor de uitleg van het te spelen spel.

Iedereen kreeg een verlichte ballon mee voor aan de tas, zodat hij goed zichtbaar was in de baan en een golfbal welke opgelicht werd. De baan was verlicht met fakkels en de vlaggen met lichtjes. Het was een heel leuk gezicht.

Met iedere flight ging een begeleider mee. Na de eerste hole was de zon al onder en een volle maan stond al te trappelen om te verschijnen en ons bij te lichten. Best spannend zo in het donker te spelen en je verlichte bal door de lucht te slaan. Doordat het best koud werd smaakte de warme chocolademelk na afloop des te beter en konden ze lekker opwarmen in het met lichtjes versierde clubhuis. Daarna volgde de prijsuitreiking. Teun van den Dijssel was vandaag de beste en werd met twee punten verschil gevolgd door de kanjers Finn van Praet en Jasper Heemskerk. Jammer genoeg zijn de foto’s van de winnaars mislukt.

Het was weer een heel geslaagde wedstrijd en wij verwachten iedereen weer bij onze Oliebollenwedstrijd op 29 december a.s.

De jeugdcommissie