Midwinterwedstrijd

17 december 2019

Het weer zag er ’s-morgens niet goed uit om lekker te kunnen golfen. Regen.
Thuis mijn regenpak al aan gedaan. Bij binnenkomst in ons clubhuis betalen en kaart ophalen. Kees Bosboom, mijn flightgenoot, was er niet vanwege ziekte. Afra Boukens was als invalster komen opdagen. Top!!

“Meid”, zei ik, “we gaan er wat van maken”. Start op hole 6. Afra sloeg meteen op de green. “Zo Afra, jij mag je naam opschrijven voor de neary”. “Die zal wel verbeterd worden”, zie Afra. Mooi niet! Afra had de neary te pakken. Daar was de par. En zo met regen verder. Vincent en Herma, daar ging het wat minder mee. Vincent wil natuurlijk ook winnen. Herma zegt: “het is mijn dag niet vandaag”.

Hole 4 nog steeds regen. Al twee paar handschoenen nat. Ik zeg tegen Afra: “Ik doe nog een keer droge handschoenen aan. We gaan proberen de winst binnen te halen”. Resultaat hole 4: een par. Hole 5 ook een mooie score.
Aan het eind van de ronde onze kaart nagekeken met Vincent. Een mooi resultaat. Afra moest snel naar huis, want ze is oppas-oma. Tot slot hebben we nog een heerlijke lunch met stampot gehad. En een rijk gevulde prijzentafel.

Het was weer een goed verzorgde wedstrijd van de seniorencommissie. Bedankt commissie voor jullie inzet! Ook de Brasserie bedankt voor de mooie lunch.

Ik wens iedereen fijne Kerstdagen en voor 2020 veel gezondheid en een mooi sportief jaar!!

Een golfgroet van
Corry Kluijtmans