Shotgun damesochtend

18 december 2019

Met 22 dames gingen we tegen 10 uur de baan in. We gingen een “regenboog” wedstrijd spelen. Dit houdt in dat je van zowel geel, als rood als oranje afslaat. Een leuk spel, waar we echt wel even goed bij na moesten denken.

In de schuilhut bij hole 4 stond een heerlijke verrassing, namelijk tulband gebakken door Tineke volgens haar familierecept. Dat was smullen. Het weer was ongekend zacht voor de tijd van het jaar. De baan was een beetje drassig, maar daar zijn we inmiddels wel aan gewend.

Janna en ik waren 1e en 2e geworden en werden verblijd met een balletje. Iedereen was enthousiast over de spelvorm, dus die houden we erin. Tegen twaalf uur was iedereen binnen en gingen we ons omkleden voor de lunch. Normaal gesproken kiezen we van te voren wat we willen eten, maar vandaag was dat niet nodig. De damescommissie had een lunch samengesteld en wij lieten ons graag verrassen. En toen we hoorden dat we de lunch aangeboden kregen, was het natuurlijk helemaal leuk. Op iedere tafel lagen prachtige Kerstengeltjes met een Kerstwens (met dank aan Tineke )

Ik bedank bij deze de damescommissie voor al het werk wat ze ook vandaag weer hebben verricht.
Het was weer helemaal TOP.

Sieny Ankoné