Oliebollenwedstrijd

30 december 2019

Voor het eerst hielden we een Oliebollenwedstrijd voor de jeugd en wat was het leuk!

Met het rijp nog op het gras en met wintergreens, togen ze - na de eerste oliebol achter de kiezen - de baan in. En wat werd er goed gescoord: zeven birdies in totaal! Je kunt wel zien dat er dit jaar erg hard getraind is.

Op hole 5 in de blokhut, een kleine break voor warme chocolademelk en een oliebol, wat zeer gewaardeerd werd, want het was best “koude handen weer”.

En ja, er kwam ook nog een kampioen uit, nl. Dries Kraakman. Tweede en derde werden respectievelijk Bart en Jasper Heemskerk. Goed gespeeld jongens!

Voor het eerst hebben we ook een wisselbeker uitgereikt aan “het talent van het jaar 2019”. In samenspraak met de pro’s ging deze beker naar Finn van Praet, dik verdiend. Hij mag de grote beker een jaar lang mee naar huis nemen en kreeg nog een beker die hij mag houden.

Volgend jaar houden we weer een Oliebollenwedstrijd want het is zeker voor herhaling vatbaar.

De Jeugdcommissie