Baan gesloten, maar GCH werkt door!

24 maart 2020

Heftige tijden voor iedereen, ook voor GCH, onze leden en vaste bezoekers. We hadden baan, drivingrange en clubhuis & Brasserie graag opengehouden, echter door beperkende maatregelen van overheid en NGF was dat helaas géén optie. Gezondheid van leden en bezoekers gaat boven alles!

Maar tijdens de tijdelijke sluiting kijken we alweer vooruit en werken we z.v.m. door om er voor iedereen tòch een goed golfseizoen van te maken, helaas met iets vertraagde start! In ’t kort:

Secretariaat

het GCH secretariaat is operationeel en blijft via e-mail bereikbaar: info@golfcubheiloo.nl

Starttijd-reserveringen (via E-Golf4U) zijn t/m 28 april opgeschort.

Baan

Greenkeepers i.s.m. baancommissie werken hard om baankwaliteit op peil te houden en klaar te maken voor de (her)opening, zodat golfers minder last van het onderhoud ondervinden zodra de baan weer open is. Naast maaien (groeiseizoen is immers weer begonnen!), ‘prikken’ & bezanden wordt de baan uitgebreid met nieuwe (extra) tee-box op hole 4/13 en hole 9/18, met nieuwe eco-zône/biotoop (tussen hole 3 & 4) en nieuwe eco-rail (langs hek tussen hole 5/6).

Verder zijn rozenbottelstruiken, jonge wilgen en een zomereik geplant en wordt binnenkortbloemzaad uitgestrooid bij de nieuwe biotoop. En….de eerste valken zijn al gesignaleerd in de valkenkast bij hole 7!

Clubhuis & parkeerterrein

Zonnepanelen zijn geplaatst op dak clubhuis, en vóór ingang clubhuis/brasserie kunt u straks uw E-auto aansluiten op de nieuwe laadpalen (2). Daar zijn ook 2 nieuwe (ruime!) invalide-parkeerplaatsen aangelegd. Verder is de rotonde (perk) vóór het clubhuis opnieuw ingericht en beplant en wordt in april de belijning op het grote parkeerterrein opnieuw aangebracht.

Golf Academy Heiloo

Golflessen zijn uitgesteld. Zodra ’t weer kan zullen onze pro’s de lessen opnieuw inplannen.

Vragen aan de pro’s via E info@briskaschuurman.nl of M 06-51195701 (Briska Schuurman) of

E piethein@golfacademyheiloo.nl of M 06-55107757 (Piet-Hein Groenewoud). O ja, advies van de pro’s: blijft fit, wandel veel en blijf werken aan uw putts (in de tuin?).

Brasserie in ’t Groen

Culinair gastheren Huub & Hans kijken er nu al naar uit om u straks weer te mogen ontvangen in ons clubhuis en fraaie restaurant. Kijk op hun website voor de ‘All-in support-menu-cadeaubon’ en de ‘huisgerookte zalm-afhaalservice’: E info@basserie-intgroen.nl

Tot slot

Hartelijk dank bij voorbaat voor uw begrip en blijvende steun: onze passie voor het golfspel èn voor onze fraaie baan en actieve club zal ons samen door deze tijdelijke crisis heen loodsen, óók indien de sluiting onverhoopt langer zou duren. We houden u op de hoogte! En intussen: blijf gezond, houd afstand en zorg goed voor elkaar!

Met sportieve groet, mede namens verenigingsbestuur,

Stichtingsbestuur GCH