Bridgelessen voor beginners

21 juli 2020

De countryclubcommissie van Golf- en Countryclub Heiloo stelt u in de gelegenheid om het komende seizoen in het clubhuis te leren bridgen.

Bridge is een fascinerend kaartspel waarbij onze hersenen flink aan het werk worden gezet. Ook is het een zeer sociale denksport, waarbij je veel andere mensen zult ontmoeten.
Voor een partijtje bridge zijn vier personen nodig. Je speelt het spel samen met een “partner”.

Bridge is misschien geen makkelijk, maar wel een zeer boeiend kaartspel met talloze mogelijkheden.
Wij hebben de heer Ton Mooij, gediplomeerd NBB bridgedocent gevraagd om de lessen te gaan verzorgen.

De lessen zullen worden gegeven op maandagmiddag, aanvang 13.30 uur. De eerste les staat gepland op maandag 14 september. Een cursus (boekje 1) duurt ongeveer drie maanden. Kosten € 100,- exclusief het aan te schaffen lesboekje.

Na deze drie maanden kent u de grondbeginselen van het mooie bridgespel, maar om het spel een beetje op niveau te kunnen spelen is een vervolgcursus (boekje 2) zeer aan te bevelen.

Heeft u interesse? Meldt u aan via de wedstrijdkalender in e-Golf of op ons e-mailadres country@golfclubheiloo.nl.

Wilt u liever eerst nog wat informatie over deze cursus?
Bel dan even met de docent, Ton Mooij, Tel. 072-5331672. Hij zal u graag te woord staan.