Strokeplay Clubkampioenschappen

3 augustus 2020

29 en 30 augustus clubkampioenschappen strokeplay

De inschrijving is geopend!

Er wordt gespeeld in 3 categorieën:

1. Dames
  2. Heren
  3. Heren senioren

De Heren
De wedstrijd van de heren gaat over drie maal 18 holes. Op zaterdagmorgen de eerste 18 holes, op zondagmorgen de tweede. Daarna volgt de “cut” en spelen de beste 9 deelnemers de laatste 18 holes voor het kampioenschap.

De Dames
De wedstrijd van de dames en de dames senioren wordt gecombineerd en gaat over twee maal 18 holes. Op zaterdag de eerste 18 holes, daarna volgt hier de “cut” en spelen de beste 12 deelnemers zondag de laatste 18 holes voor het kampioenschap.

De Heren Senioren
De heren senioren spelen net als de dames twee maal 18 holes.

Op zaterdag de eerste 18 holes daarna volgt de “cut” en spelen de beste 12 heren de laatste 18 holes voor het kampioenschap.

Voor de leden die willen deelnemen aan de NGF competitie is het belangrijk om deel te nemen, omdat deelname een van de criteria is bij het samenstellen van de teams.

Voor de reglementen clubkampioenschappen 2020 lees hier verder