Commissieleden gezocht

18 augustus 2020

Gezocht commissieleden en begeleiders voor de Oranje 30+ wedstrijd

De Oranje 30+ wedstrijd is dé wedstrijd waarbij aankomende golfers, handicapregistratie- en baanpermissieleden in een ontspannen sfeer kennis kunnen maken met met onze vereniging en onze baan. Leden met een handicap 54 tot en met 30 kunnen eveneens deelnemen.
Voor het organiseren en begeleiden van deze wedstrijd zijn wij op zoek naar commissieleden en begeleiders. Inzet minimaal 1 x per maand.

Commissieleden
De commissieleden zijn verantwoordelijk voor het organiseren van Oranje 30+ wedstrijden en zijn bij toerbeurt als wedstrijdleider verantwoordelijk voor deze wedstrijd.

Begeleiders
De begeleider ondersteunt een flight tijdens de wedstrijd. Het doel van de begeleiding is aankomende golfers het plezier van het golfspel bij te brengen, met inachtneming van de etiquette- en spelregels.

Heeft u belangstelling voor 1 of beide functies, meldt u zich dan aan: orco@golfclubheiloo.nl

Wij kijken uit naar uw reactie!

Met vriendelijke groet,
Orco-wedstrijdcommissie