Update maatregelen augustus

28 augustus 2020

Beste leden,

Onlangs zijn door de overheid opnieuw aanscherpingen van de coronamaatregelen aangekondigd, zonder directe gevolgen voor de golfsport, maar wel met een dringend verzoek aan iedereen om zich aan de regels te houden. Mensen houden zich niet allemaal goed aan de regels, zegt de overheid, en daarom neemt het aantal besmettingen toe.

Gezien dit oplopend aantal besmettingen hebben wij besloten dat de bunkerharken tot nader order worden verwijderd. Om die reden treedt de plaatselijke regel voor het plaatsen van de bal in de bunker weer in werking. De schotelpinnen op de putting green en chipping green worden eveneens verwijderd omdat het desinfecteren hiervan lastig is.

Nogmaals een dringend verzoek aan u om de regels in de baan en in het clubhuis in acht te nemen. Bedankt voor uw begrip en we hopen u snel weer te zien op onze golfclub.

Met sportieve groet,
Golf- & Countryclub Heiloo
Weren de Vries (voorzitter)

Stichting Administratiekantoor Golfbaan Oosterzij