Nieuwe scorekaart een feit!

2 september 2020

Beste leden,

Er is een nieuwe scorekaart ontworpen en deze ligt inmiddels bij de drukker. De kaart zal binnenkort in gebruik worden genomen. Alle noodzakelijke wijzigingen, zoals nieuwe meetgegevens (rating), de stroke-index indeling, gewijzigde plaatselijke regels en alle wensen die er al waren zijn meegenomen in het definitieve ontwerp. Zo komt in de 1e kolom de score van de marker te staan en kan je het aantal putts apart noteren. Tevens is er rekening gehouden met het nieuwe wereld handicap-systeem (WHS) wat per 1 januari 2021 ingaat. Een tot in detail bijgewerkte plattegrond van de baan, een nieuwe foto (met toestemming van de gefotografeerde spelers), alsmede een strakke advertentie van Kuijper & Blom Makelaars (de sponsor van de scorekaart) maken de nieuwe scorekaart compleet.

Via deze weg willen wij graag alle betrokkenen die hebben meegewerkt bedanken voor de fijne samenwerking. Dat zijn Martin Alleman, Jos Kuijper, Erik van Beek, Henk Schuijt, Joep de Kort, Ad Kämink, Jan Hulshof, Gerard Gaarthuis, secretariaat GCH, de golfpro’s, Nederlandse Golf Federatie en Kuijper & Blom Makelaars.

Met sportieve groet,
Stichting Administratiekantoor Golfbaan Oosterzij