Winnaars "Culi-Cup"

8 september 2020

Na een warm welkom van wedstrijdleiding Corry Kluijtmans en gastheer Hans Kok ging de Culinair wedstrijd 2020 om 12 uur van start. De hole waar wij de wedstrijd begonnen, hole 4, een fijne uithoek, bracht de flight tezamen.

In onze flight speelden team van Ton Scheerman en Pieter Proost, team Vera Scheerman en Ad Kämink en het team waar ik deel van uitmaakte met Ted Bakker. Een heel fijne flight met waardering voor elkaars spel en slagen.

Het weer heeft zich de gehele dag niets aangetrokken van de voorspellingen waardoor het een stralende middag werd met een paar spatjes water maar bovenal zon en een soms stevige wind uit het westen. Wat ik begreep van Ted was dat hij herstellend was van een heup operatie waardoor hij zijn swing heeft moeten aanpassen en hij daar nog niet tevreden over was, ik heb er niets van gemerkt!

Wat het natuurlijk op deze Culinaire dag zo speciaal maakt is niet alleen het spel en de wedstrijd maar bovenal de heerlijke en met zorg gemaakte hapjes en gerechten. In de baan werden we tot 2 keer toe op hole 4 en in het clubhuis verwend met een hapje en drankje. Na afloop van de wedstrijd een heerlijke borrel/ biitergarnituur, en diverse kleine smaakvolle bites.

Tijdens deze afsluiting deed Hans samen met Sanna de prijsuitreiking en werden wij gehuldigd als winnaars van het Culinaire Brasserie in ‘t Groen Golftoernooi 2020! Ik heb enorm genoten van deze prachtige dag en dank eenieder die zich hiervoor heeft ingezet. Alle lof aan Brasserie in ‘t Groen voor de overheerlijke culinaire bites maar bovenal waardering voor een Coronaproof opstelling van dit Toernooi.

Arnoud Mars
mede namens Ted Bakker