Opfrislessen krijgen een vervolg!

18 september 2020

De opfrislessen die na de corona lock down werden georganiseerd zijn een groot succes geworden. Liefst 127 clubleden hebben aan de lessen deelgenomen. De deelnemers hebben het lessen in groepen als heel prettig ervaren. Veel gehoorde opmerkingen van onze leden over de groepslessen waren:

• Weer veel geleerd, beter spelen, geeft meer plezier
  • Het is gezellig, je leert nieuwe mensen kennen
  • Een groepstraining is goedkoper dan privéles

Reden genoeg om er een vervolg aan te geven.

Onder het motto van “Beter golfen, meer plezier” gaan onze pro’s in het voorjaar en najaar groepstrainingen aanbieden. Twee keer per jaar zes groepslessen volgen zal uw golfspel verbeteren en uw golfplezier verhogen. De lessen zullen worden afgesloten met een onderlinge wedstrijd waarna een consumptie wordt aangeboden door de vereniging.

In oktober begint de serie groepstrainingen voor het komende najaar. Voor meer informatie over het programma, de kosten en om u in te schrijven klikt u hier: https://golfacademyheiloo.nl/groepstrainingen/

U wordt dan benaderd door een van onze pro’s.