Kids Invitation toernooi

21 september 2020

Verslag Kids Invitation toernooi, 20 september 2020

Een zonovergoten dag, enthousiaste kinderen met opa’s, vaders, ooms, moeders enz. wat wil je nog meer als jeugdcommissie?
Om twee uur zou de wedstrijd beginnen maar om één uur zagen wij al kinderen op de drivingrange inslaan en zo hoort het ook.

Na de uitleg en voorzien van een zak met ballen gingen ze de baan op. Er werd serieus gespeeld want er moest wel gepresteerd worden nu je in een team speelt. De een wilde niet achterblijven voor de andere. En dat zag je ook wel aan de resultaten.

Jack en opa Herman zijn eerste geworden met 31 slagen. Tweede zijn geworden Beau en opa Jan met 33 slagen en Vijay met vader Dennis en Finn met opa Jaap zijn derde geworden met 34 slagen.

Het was weer een fantastische golfmiddag en wij hopen dat jullie allemaal weer mee gaan doen met onze Lichtwedstrijd op 31 oktober as.

De jeugdcommissie