Sluitingswedstrijd dames

26 oktober 2020

Dinsdag 20 oktober: Een bijzondere sluitingswedstrijd, dat kan wel gezegd worden. Geen feestelijkheden, wel een feestelijk tintje ondanks het Coronatijdperk, waarbij we allemaal afstand moeten houden van elkaar. Geen diner na afloop.

Toch heeft de huidige damescommissie deze middag een fijne wedstrijd georganiseerd. Bij de start ontvingen alle dames een balletje, op hole 4 warme chocolademelk met gevulde speculaas. We hebben het droog gehouden en de sfeer was prima.

Na afloop ontvingen de scheidende leden van de damescommissie uit handen van Marijke en Janna een prachtige bos bloemen en een mandje gevuld met golfballetjes met lieve, aardige tekstjes van een aantal speelsters. Een zeer aangename verrassing!

We hopen dat de nieuwe damescommissie net zoveel plezier mag beleven aan het commissiewerk als wij de afgelopen 10 tot 14 jaar lang hebben gehad.

Heel erg bedankt,
Anke, Carla, Christine en Vera