COVID-maatregelen per 5 november

4 november 2020

Beste leden,

Gisteravond zijn de Corona maatregelen door de regering aangepast en verscherpt. De ingangsdatum is voor ons donderdagmorgen 5 november en is vooralsnog gedurende twee weken van kracht (dus tot 19 november).

Voor onze club heeft dat onder meer tot gevolg dat een flight uit niet meer dan twee spelers mag bestaan. Daarnaast is het voor golfers vanaf 18 jaar niet toegestaan om wedstrijden te spelen. Wij zijn daarom genoodzaakt om tot nader order de volgende maatregelen te nemen, mede om er voor te zorgen dat iedereen kan spelen:

1. Alle wedstrijden tot 19 november komen te vervallen.
  2. Alle lopende reserveringen voor een starttijd in de komende drie weken ingaande morgenochtend zijn per direct vervallen en uit E-golf verwijderd.
  3. U kunt echter vanaf nu weer een nieuwe starttijd reserveren, doch maximaal 2 spelers per flight.
  4. U kunt maximaal 2 reserveringen tegelijk open hebben staan.
  5. Omdat er maximaal 2 spelers per flight kunnen reserveren wordt de interval tussen de starttijden verminderd van 10 tot 7 minuten.
  6. U kunt per dag maximaal 9 holes reserveren en spelen.
  7. De tweede ronde van de wintercompetitie mag tijdens de tijdvakken van de derde en vierde ronde worden gespeeld (dus op zijn laatst op 19 december 2020), uiteraard mits er dan weer vierballen zijn toegestaan.
  8. Golflessen vinden wel doorgang, doch de pro’s mogen niet aan meer dan twee personen tegelijk les en advies geven. Voor een praktische uitwerking van de groepslessen kunt u contact met uw pro opnemen.

Kortom, een vervelend bericht, maar in ieder geval kan het golfen toch doorgang vinden. Laten we hopen dat het aantal besmettingen dusdanig snel daalt dat wij u over twee weken beter nieuws kunnen brengen.

Met vriendelijke groet,

Golf- & Countryclub Heiloo