Opnieuw reserveren!

18 november 2020

Beste golfers,

Gisteravond zijn de Corona maatregelen door de regering gelukkig weer wat versoepeld. Voor onze club heeft dat onder meer tot gevolg dat een flight weer uit maximaal vier spelers mag bestaan. Daarnaast is het voor golfers vanaf 18 jaar weer toegestaan om wedstrijden te spelen.

Wij hebben daarom de volgende maatregelen genomen:

1. Alle wedstrijden gaan met ingang van donderdag 19 november (beginnend met de herenmiddag) weer van start. De inschrijflijsten voor de wedstrijden blijven intact. Voor het reserveren voor de wintercompetitie verwijzen wij naar de e-mail van 12 november.
  2. Flights van maximaal vier personen zijn weer toegestaan.
  3. Omdat er maximaal 4 spelers per flight kunnen reserveren wordt het interval tussen de starttijden vermeerderd van 7 naar 10 minuten.
  4. Alle lopende reserveringen voor een starttijd in de komende drie weken zijn ingaande morgenochtend, i.v.m. het aangepaste interval, per direct vervallen en uit E-golf verwijderd.
  5. U kunt echter vanaf nu weer een nieuwe starttijd reserveren.
  6. U kunt maximaal 3 reserveringen voor 9 of 18 holes tegelijk open hebben staan.

Het verheugt ons u dit goede bericht te kunnen brengen en wensen u voor de rest van dit bijzondere jaar veel spelplezier op onze mooie baan. Houdt u zich echter wel aan de geldende corona richtlijnen.