Reserveringen verwijderd!

15 december 2020

Wij hebben maandagavond 15 december kennis genomen van het communiqué van onze Premier. Middels dit bericht informeren wij u over de nieuwe Corona-maatregelen die dinsdag 0:00 uur zijn ingegaan en tot nader order bij onze club van toepassing zijn:

• Alle lopende reserveringen zijn per direct vervallen!
  • U kunt vanaf vandaag opnieuw een starttijd reserveren voor 9 holes (het spelen van 18 holes is vooralsnog niet mogelijk).
  • Per flight zijn maximaal twee spelers toegestaan
  • Greenfeespelers en introducées worden tot nader order niet toegelaten.
  • Houders van een winterabonnement kunnen uitsluitend via het secretariaat een starttijd reserveren.
  • Alle wedstrijden zijn tot nader order afgelast, inclusief de reeds geboekte starttijden voor de wintercompetitie.
  • U kunt maximaal drie reserveringen tegelijk hebben openstaan.
  • Businessvouchers uit 2020 mogen worden gebruikt tot en met 31 maart 2021
  • Golflessen vinden wel doorgang, doch de pro’s mogen niet aan meer dan twee personen tegelijk les en advies geven. Voor een praktische uitwerking van de groepslessen kunt u contact met uw pro opnemen.
  • Houdt u zich aan de 1½ meter afstand, zeker in de lockerruimte, en draag binnen het gehele clubgebouw een mondkapje.

Wij hopen van harte dat op korte termijn versoepelingen kunnen worden aangebracht. Tot dat moment zullen we het hier helaas mee moeten doen.