Midwinterwedstrijd

30 december 2020

Beste senioren,

Afgelopen maandag 14 december liepen we de midwinter wedstrijd. Gelukkig was ik ingedeeld met Bep de Haan. Zoals jullie wel weten scoort Bep 9 van de 10 keer de longest drive. Dan snappen jullie ook wel, dat ik heel blij was met haar te mogen spelen.

En niet alleen omdat Bep een zeer goede dag had, maar ik ook niet elke bal in de sloot sloeg, haalden we een zeer mooi resultaat: 20 punten!

Achteraf blijkt dat we hebben gewonnen! Wat een feest. En niet alleen het spel was goed; ook de versnapering in de schuilhut op hole 5 ging erin als Koek! Zelfs na de chocola met rum maakten wij nog 3 parren. Dus jullie weten het: in mijn tas zit voortaan lekkere drank, want dan scoor je.

Met dank aan de wedstrijdleiding, want Jeanne en Pieter hadden hun zaakjes weer picobello voor elkaar.

Groeten,
Inico