Autobedrijf Dirk van der Steen steekt de vlag uit…

1 maart 2021

Vol trots heeft Dirk van der Steen sr., topman van het gelijknamige autobedrijf uit Limmen, samen met Erik van Beek afgelopen zaterdag op hole 9/18 de nieuwe vlag geplaatst die inmiddels op alle holes van onze golfbaan wappert. Hoe mooi is het dat het ontwerp van de vlag is gemaakt door Studio (Michel) Welgraven, ook al jarenlang een trouw sponsor!
Het all-round autobedrijf waar hij samen met zijn vrouw Hanneke en zijn beide zoons Dirk jr. en Dries elke dag hard aan de weg timmert, heeft een overeenkomst voor 3 jaar met de GCH getekend.

Improving your drive!

Dirk, zoals bij ieder clublid bekend, is geen onverdienstelijk golfer en zal nu extra worden getriggerd om op elke hole de vlag zo goed mogelijk aan te spelen. Eén van de vereisten om de vlag met een zo beperkt mogelijk aantal slagen te bereiken is een goede, rechte maar vooral verre drive vanaf de tee-box. Daar moet ook golfer Dirk van der Steen nog iedere keer zijn uiterste best voor doen. (geldt wellicht nog meer voor Dirk jr.)
Als automan in hart en nieren hanteert Dirk de slogan: “Improving your drive!”

Deze 3 Engelse woorden maken onomwonden duidelijk hoe Dirk als eigenaar van zijn autobedrijf uit Limmen in de wedstrijd zit als het om zijn professie gaat maar zeker ook bij de beoefening van zijn favoriete sport, golf.
De baancommissie heeft als spreekwoordelijke kers op de taart gelijk maar nieuwe vlaggenstokken besteld, zodat alles er vanaf nu voorlopig weer up-to-date bijstaat!

Dirk en Hanneke, namens de GCH hartelijk bedankt voor jullie gulle gebaar!
De baan- en sponsorcommissie van de GCH