GCH twilight competitie

4 mei 2021

Op vrijdag 16 April werd de eerste ronde van de twilight competitie gespeeld. De organisatie hoopte uiteraard op een groot deelnemersveld voor een zo leuk en divers mogelijke competitie. Met 32 deelnemers is het ruimschoots gelukt om een gezellige en sportieve competitiestart te realiseren. Met ondertussen meer dan 50! jonge enthousiaste twilight leden ziet de competitie een prachtige toekomst tegemoet.

Veel van de deelnemers kwamen voor het eerst in aanraking met golf in competitie verband. Mooi was het dan ook om te zien hoe iedereen elkaar zo nu en dan probeerde te helpen. De hulp mocht niet altijd baten, er gingen genoeg ballen te water, maar dat mocht de pret niet drukken. Achteraf werd elke bijna birdie nog eens doorgenomen en elke echte birdie werd door het enthousiasme van de verteller bijna gepromoveerd tot eagle. Kortom een zeer geslaagde start.

Tevens is de tweede competitie ronde is ondertussen gespeeld. Door het best ball format voelde iedereen zich als Tiger Woods in zijn beste jaren. Volgende ronde spelen we weer individueel, dus staat iedereen weer met beide beentjes op de grond of beter gezegd, in de bunker.

Ook de positieve reacties van routiniers binnen de club die de verjonging van het ledenbestand met open armen ontvangen, doet ons goed. Mocht u s ’avonds een groepje twilight golfers tegenkomen, heet ze gerust even welkom bij GCH. Zult u zien dat het net mensen zijn, die ook van golf genieten.

De Twilight Commissie