Matchplay kampioenschappen Dames

23 juni 2021

Tja, dan doe je je uiterste best een stukje over de matchplay kampioenschappen te schrijven en dan krijg je woensdagmiddag een telefoontje van Ruud Storms, waarom er in dat leuke stuk niets over de dames staat. Huh, wat?? Tuurlijk staat er iets over de dames in. Echt niet, wat een blunder. Gauw een excuus mailtje naar de dames gestuurd met de belofte het nog die zelfde avond goed te maken. Bij deze.

De matchplaykampioenschappen voor de dames was voor een select gezelschap van vier dames, te weten Geertje de Visser, Cecile Derksen, Mieke Ghijsen en Sandra Boers. Op zaterdag werden de halve finales gespeeld, waardoor duidelijk werd dat Sandra en Mieke op zondag om de derde en vierde plek zouden spelen en Cecile en Geertje speelden de finale. Sandra en Mieke maakten er een taaie wedstrijd van, want na de 17e stond Mieke slechts 1 up dus de kans was aanwezig dat het na 18 holes gelijk zou staan, maar helaas verloor Sandra ook de 18e en moest zij de derde plaats aan Mieke laten. De finale tussen Cecile en Geertje was iets korter. Na 15 holes stond Cecile 5 up en was het duidelijk dat Geertje genoegen moest nemen met de 2e plaats en mocht Cecile zich, niet voor het eerst, clubkampioen noemen!

Nou dames, nogmaals mijn excuses, maar hopelijk is hiermee alles weer rechtgezet!

Met sportieve groet,
Frans

Hier kunt u de foto in groter formaat downloaden.