Jeugdwedstrijd

28 juni 2021

Eindelijk weer eens een wedstrijd met een prijsuitreiking, daar hebben we lange tijd naar uitgekeken. Voor deze wedstrijd hadden 19 kinderen zich ingeschreven.

Prachtig golfweer, niet te warm. Om half tien zagen we de eerste kinderen al naar de drivingrange lopen en op de oefengreen om in te spelen. Heel goed, zo hoort het! Sommige kinderen speelden voor het eerst een wedstrijd en dat was natuurlijk best spannend. Je kon wel zien dat de lessen goed bezocht zijn want er werd goed gespeeld en het enthousiasme straalde ervan af.

De longest ging naar Teun van den Dijssel, hij sloeg ongeveer 245 m.!!!! en bij de meisjes naar Soraya. De tweary was voor Kimberly.
Maar de klapper van de dag moest nog komen tijdens de prijsuitreiking op het terras, want Guus, nog nooit een wedstrijd gespeeld, eindigde als eerste deze dag. Heel goed gedaan Guus.
Teun Baltus en Mees eindigden respectievelijk als tweede en derde. Alle drie mochten zij een mooie bokaal mee naar huis nemen.
Kimberly eindigde gelijk met Mees, maar ja de computer is onverbiddelijk, volgende keer weer een kans.

Doordat de ballenbak in de hal overstroomde met ballen van gulle gevers, ging iedereen weer met een zak met ballen naar huis. De kinderen waren er erg blij mee. Al met al een heerlijke golfdag.

Op zaterdag 11 september, in onze feestweek, houden wij weer een wedstrijd, deze begint om 10 uur, wij zien jullie daar graag weer terug en voor nu een mooie zomervakantie toegewenst door de jeugdcommissie.

Een grotere foto kun je hier downloaden.