Clubkampioenschappen Stableford 2021

16 juli 2021

Zondag 11 juli werden de clubkampioenschappen Stableford gehouden.
Na eerst nog een paar ballen op de drivingrange geslagen te hebben, startten wij als tweede flight met Herman Rotteveel en Ted Bakker.
Omdat de baan er nu super bij ligt werd er goed gescoord door het deelnemersveld.

Hole 1 begon gelijk goed met een drive, een ijzer 7 binnen 1,5 meter van de pin en uitholen. Ik raakte in de welbekende flow en wist op hole 3 en 6 ook nog birdies te noteren. De eerste 9 holes ging ik rond in 36 slagen terwijl ik nog nooit onder de 40 heb gespeeld. De tweede 9 ging minder voorspoedig met een aantal ballen in de bunker en nog een afslag in een heg op hole 15. Ondanks dat wist ik de totaalscore op - het uiteindelijk winnende - niveau te houden.
Na de felicitaties van Kees en Harry (wedstrijdleiding) mocht ik een wisselbeker, bloemen en een tegoedbon ontvangen. Daarna op de foto met Carolynn Alleman die winnares bij de vrouwen was geworden. Iedereen bedankt voor deze geslaagde middag.

Met sportieve groet,
Rik Imming