Marshaldag

16 augustus 2021

Zondag 15 augustus met perfect golfweer is onze jaarlijkse marshaldag gehouden, maar een rondje golfen moest nog even wachten op een vergadering die eraan vooraf was ingepland. Na een korte opening van Paul Janmaat waarin alle marshals verwelkomd werden en bedankt werden voor hun inzet voor de vereniging, met name ook tijdens de moeilijke periode tijdens regelgeving in coronatijd, werd er door Oscar Smit een presentatie gehouden over het "calamiteitenplan" en de taak van de marshal hierin.
Daarna was er aandacht voor typische marshaltaken om een goede invulling daaraan te kunnen geven.

Nadat onze voorzitter Weren de Vries de in december aftredende marshal coördinator met vriendelijke woorden had bedankt voor zijn inzet gedurende een periode van 6 jaar, was het tijd om de golfstokken uit de tas te halen en aan de all-tee wedstrijd te beginnen.

Met 8 flights van 4 werd het een heuse wedstrijd tussen 14 tweetallen waarbij uiteindelijk het tweetal met de minste slagen na 9 holes de winnaar zou zijn.

In deze opzet slaagde het koppel Weren de Vries en Oscar Smit met 93 slagen het best en eindigden zij met een neuslengte voorsprong voor het tweetal met 95 slagen Be Zanting met Cees Schenk, en Paul Janmaat met Cees Welsing

De nazit was uiteraard heel gezellig, verzorgd door het restaurant en aangeboden door onze penningmeester, waarvoor onze hartelijke dank. Dank was er zeker ook voor onze marshal sponsor de firma SIM van Ruud Storms die wederom voor onze prachtige prijzen had gezorgd.

Om 6 uur ging iedereen weer tevreden huiswaarts om met nieuwe energie weer een jaar marshal te kunnen zijn.