Amante Vastgoed Wintercompetitie 2021/22

3 september 2021

Na de zeer succesvolle Wintercompetitie van afgelopen jaar, staan wij weer in de startblokken om ook komende winterperiode een matchplay competitie voor teams te organiseren.

Wij rekenen erop dat het aantal teams van vorig seizoen (53) overtroffen gaat worden. In totaal kunnen er 64 teams van 2 personen meedoen.

Schrijf snel in via E-Golf, want VOL=VOL. De inschrijving sluit op 30 september en nadat wij de poules hebben samengesteld zal de 1e ronde gespeeld kunnen worden vanaf 15 t/m 31 oktober.

In verband met de WHS handicap berekening hebben wij gemeend om de maximale exact handicap limiet voor deelname te verhogen van 28 naar 32, zodat spelers die als gevolg van de overgang van EGA naar WHS niet teleurgesteld hoeven te worden. De playing handicap voor de wedstrijden is echter gelimiteerd op 30, hetgeen vrijwel overeenkomt met de vorige exact handicap limiet van 28.

In het bijgevoegde reglement kunt u alle details vinden. In grote lijnen hetzelfde als vorig jaar, maar er zal op de finaledag ook een match plaatsvinden om de 3e en 4e plaats voor de verliezende halve finalisten.

Wij verzoeken eenieder om zich ook tijdens de Wintercompetitie te houden aan de Corona regels. Heeft u klachten meldt u dan tijdig af.

Wij zijn verheugd om te melden dat Amante Vastgoed sponsor zal zijn van dit succesvolle evenement.

Met vriendelijke groet,
Golf- & Countryclub Heiloo