Senioren 9 holes

8 september 2021

Op een warme (na)zomerdag zorgend voor een prachtige golfdag, gingen om 9:40 uur team 19 en team 20 van start vanaf hole 1. De twee teams gingen de 1e 2 holes met slagen gelijk op, daarna liep team 19 een paar slagen uit. Deze voorsprong konden ze bijna de hele wedstrijd volhouden om tenslotte te eindigen met een verschil van 5 slagen in het voordeel van team19 (1x par en 8x bogey). Dit dankzij het inspirerende commentaar van team 20 (1x par; 4x bogey; 3x 2bogey; 1x 3bogey). Onder het genot van een drankje op het terras werd de uitslag afgewacht. Die kwam tijdens de goed verzorgde lunch. Eerst de uitslagen van eerdere (augustus) uitslagen en daarna de uitslag van de laatste wedstrijd. Tot zijn verrassing (schrijver dezes, JS, was lid van team 19 - Jaap Tervoort en Jaap Spronk) is op de 1e plaats geëindigd: team 19.

Het was een zeer geslaagde (golf)dag met dank aan de seniorencommissie.