Go with the pro 2021

9 september 2021

Verslag “Go with the pro 2021”

Onder fantastische weersomstandigheden vond afgelopen 6 september de zoveelste editie van Go with the Pro plaats op onze geweldige baan.
Om met het laatste te beginnen: met uitzondering van de green op hole 1 lag de baan er fantastisch bij, redelijke snelle greens en enorm goed gemaaid in de alle gewenste hoogtes.

Met een enorm deelnemersveld (56 deelnemers) enorm genoten van de baan, het weer en de diverse gezelschappen. En… er waren meer goede spelers dan ooit, wat leidde tot een nieuw baanrecord, overgenomen van Zeb de Haas (die in de vorige course rating al een ronde van 63 neerzette) van 65 slagen bruto van Reinier Saxton.
Volgend jaar een nieuwe uitdaging voor een nieuw clubrecord van 64!

Golfclub Heiloo is er zeker in geslaagd om bij een aantal geïnviteerde single handicappers en (teaching) Pro’s een goede indruk achter te laten. De organisatie is dankbaar dat GCH weer, in de feestweek, een prachtig evenement heeft weten te organiseren.

Dank aan allen,
Mieke Dieleman